Hej medlem! Logga in här.

Glömt lösenordet?

Inte medlem än? Det här får du.

VARFÖR BLI MEDLEM?

Det finns många skäl till bli medlem i Sveriges Fotterapeuter. Du kan teckna förmånliga försäkringar och få hjälp med din marknadsföring. Du får även ta del av Årsstämman som bjuder på både föreläsningar och utställningar. Du kan dessutom söka stipendium, få vår medlemstidning samt fortlöpande information från förbundet.

Och sist men inte minst: Du får trygghet. Att vara medlem i Sveriges Fotterapeuter skapar nämligen en ”vi-känsla”. Det är en plats där du kan utbyta tankar och fråga om råd, vilket är en hjälp i din egen verksamhet. Läs mer om alla skäl här.
Varmt välkommen!

MEDLEMSKAP
Ansökan om aktivt medlemskap kan göras av den som
genomgått minst 22 veckors utbildning till fotterapeut
eller utbildning som av förbundsstyrelsen bedöms vara
likvärdig.

Du kan även bli
Studerandemedlem eller passiv medlem. Läs mer här

UTBILDNINGAR
Utbildningar för att blir medicinsk fotterapeut. Läs mer här.

SÅ HÄR GÖR DU

Fyll i nedanstående formulär och skicka in, glöm inte att bifoga kopia på betyg / intyg från fotvårdsskola, och beslut från Miljö- och Hälsoskyddsnämnd (om du har egen lokal).

Årsavgift: 1 550 kr/år samt 145 kr/år för behandlingsskadeförsäkringen*

Blir du medlem under andra kvartalet är avgiften 1 200 kr/för resten av året. Tredje kvartalet: 775 kr/för resten av året. Fjärde kvartalet: 390 kr/för resten av året.

*Det är obligatoriskt att teckna en behandlingsskadeförsäkring. Premien är 145 kr/år. Premien debiteras separat av Arctic som är vår försäkringsförmedlare. Arctic erbjuder även en företags-försäkring som är anpassad för just fotvårdsverksamheten, premien är 536 kr/år.

Ansök om medlemskap redan idag!

Bifoga betyg

YRKESFÖRSÄKRINGAR *

Helårspremier:
Behandlingsskadeförsäkring 145: -/år
Företagsförsäkring 536: -/år
Sjukavbrottsförsäkring 939: -/år under 45 år, 1 385: -/år över 45 år

JAG ÖNSKAR VARA FÖRSÄKRAD FR.O.M.